یک تیم پیر در لیگ برتر+عکس| ۳۵ ساله‌های تاثیرگذار فوتبال ایران سلیمی به بازی با فولاد می‌رسد یا نمی‌رسد؟ باشگاه استقلال نیمی از قرارداد بلانکو را پرداخت نکرده است نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی استقلال و فولاد + قیمت و لینک خرید بازی پرسپولیس و هوادار، بدون حضور تماشاگران! برنامه ریزی سازمان لیگ بدون آینده نگری| چرا پیکان میزبان بازی آخر مقابل استقلال شد؟ تاریخ و ساعت بازی سپاهان و مس رفسنجان در لیگ برتر | نویدکیا و سپاهان بهم رسیدند اوسمار: دوست دارم فصل بعد در پرسپولیس بمانم پرداختی استقلال به سسما کامل شد سیل به ورزشگاه میزبان جام جهانی هم رحم نکرد! + عکس برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال | رقابت سرخابی‌ها با رقبا در تهران + عکس ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و هوادار در لیگ برتر فوتبال | اوسمار چشم‌انتظار لغزش نکونام اعلام نامزد‌های برترین بازیکن و مربی جهان در سال ۲۰۲۴ توسط گلوب ساکر | رئال مادرید با بیشترین نماینده علت محرومیت تماشاگران مرد از بازی‌های پرسپولیس و سپاهان چه بود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلورکوزن| تلاش سردار فایده نداشت حضور برهانی در آکادمی استقلال منتفی شد؟| ضیایی به زودی حکم می‌گیرد پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

دردسر فرانسوی کهکشانی‌ها | ام‌باپه نیامده برای رئال مشکل درست کرد

  • کد خبر: ۱۷۶۴۷۲
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
دردسر فرانسوی کهکشانی‌ها | ام‌باپه نیامده برای رئال مشکل درست کرد
امباپه چگونه به چالشی بزرگ برای پرز تبدیل شد؟

با وجود اینکه به نظر می‌رسد کیلیان امباپه برای آینده‌اش فقط به سانتیاگو برنابئو چشم دوخته است، مادریدی‌ها با توجه به پیشنهاد نجومی الهلال، دیگر نمی‌توانند صددرصد به موفقیت در خرید ستاره فرانسوی مطمئن باشند. تیم عربستانی برای خرید امباپه پیشنهادی ۳۰۰ میلیون‌یورویی را روی میز گذاشته است و با توجه به وضع موجود، پاریسی‌ها کاملا از این پیشنهاد استقبال خواهند کرد.

پاری‌سن‌ژرمن برای امباپه روشن کرده است که برایشان مهم نیست که او به چه باشگاهی می‌رود، آن‌ها به بالاترین قیمت پیشنهادی جواب مثبت خواهند داد و حالا عربستانی‌ها پیشنهادی ارائه کرده‌اند که به نظر نمی‌رسد هیچ باشگاه دیگری حتی بتواند به آن نزدیک شود. البته به نظر می‌رسد که امباپه می‌خواهد یک سال باقی‌مانده از قراردادش با پی‌اس‌جی را حتی در صورت احتمال نیمکت‌نشینی، در پاریس سپری کند و فصل آینده به‌عنوان بازیکن آزاد به رئال بپیوندد.

الهلال، تهدیدی برای رؤیای رئال

گزارش‌ها حاکی از آن است که الهلال به امباپه پیشنهاد قراردادی یک‌ساله داده است و این انتقال می‌تواند همه را راضی کند؛ هم پی‌اس‌جی ستاره‌اش را رایگان از دست نمی‌دهد، هم باشگاه عربستانی می‌تواند نامش را به‌واسطه حضور امباپه در ترکیبش در دنیا مطرح کند، هم رئال فصل آینده او را به‌عنوان بازیکن آزاد به خدمت می‌گیرد و هم خود امباپه می‌تواند پول هنگفتی به جیب بزند. با این حال، الهلال می‌خواهد برای یک‌سال به امباپه ۷۰۰ میلیون یورو دستمزد بدهد.

قمار رئال روی ستاره فرانسوی

کمتر پیش می‌آید که باشگاه بعدی یک ستاره فوتبال به اندازه امباپه مشخص باشد. برای مثال ارلینگ هالند پیش از انتخاب منچسترسیتی مشتریان متعددی داشت. انتقال لیونل مسی به اینترمیامی هم تا آخرین ساعت قطعی به نظر نمی‌رسید، اما همه می‌دانند که امباپه می‌خواهد بازیکن مادرید شود. به همین دلیل حتی زمانی که چندماه پیش بنزما ناگهان از ترکیب آن‌ها جدا شد، رئال با علم به اینکه می‌تواند به‌زودی امباپه را به خدمت بگیرد، سراغ نام‌های بزرگ دیگر حاضر در بازار، ازجمله هری کین، ویکتور اوسیمن و راندال کولو موانی نرفت.

گزینه‌های دیگر آنچلوتی برای خط حمله

کارلو آنچلوتی، سرمربی مادرید، پس از رفتن بنزما، حالا براهیم دیاز و خوسلو را به‌عنوان مهاجمان مرکزی در اختیار دارد؛ بازیکنانی که بی‌شک در حد و اندازه باشگاه بزرگی مانند رئال‌مادرید نیستند. وینیسیوس جونیور و رودریگو هم دیگرعناصر هجومی در دسترس آنچلوتی هستند، اما هیچ‌کدام مهاجم تمام‌کننده نیستند و بیشتر در نقش مکمل کار می‌کنند.

شکی وجود ندارد که کهکشانی‌ها به یک مهاجم بزرگ نیاز دارند؛ مهاجمی که تا به اینجا قرار است امباپه باشد، اما در صورت هر اتفاق عجیبی که انتقال او را منتفی کند، رئال می‌تواند سراغ گزینه‌هایی مانند کولو موانی، دوشان ولاهوویچ، گونزالو راموس و ویکتور اوسیمن برود. در یک سناریو بدون امباپه، مادرید احتمالا به سراغ یکی از آن‌ها خواهد رفت. برخی از این نام‌ها حتی می‌توانند برای جایگزینی بنزما، گزینه مناسب‌تری نسبت به امباپه هم باشند. به‌طور خاص، اوسیمن در کنار وینیسیوس و رودیگو یک ترکیب ایده‌آل به نظر می‌رسد.

امباپه، دردسر بزرگ پرز

تابستان امسال رئال برای نقل‌وانتقالات هزینه زیادی کرده است. فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه، تا به اینجا ۱۰۳ میلیون یورو برای خرید جود بلینگام هزینه کرده است و همچنین برای کشاندن یک بازیکن هجده‌ساله یعنی آردا گولر به اردوی تیمش، حدود ۴۵ میلیون دلار پرداخت شده است.

مادرید هیچ مشکلی با هزینه‌های کلان ندارد، اما اگر بار دیگر هم از امباپه رودست بخورند، شاید مجبور شوند سال آینده برای خرید مهاجمی بی‌کیفیت، پول زیادی را هزینه کنند. بازار مهاجمان در اروپا عجیب شده است و به‌عنوان مثال همین حالا آتالانتا برای راسموس هویلند، مهاجم جوان دانمارکی‌اش، ۷۰ میلیون یورو می‌خواهد.

مادریدی‌ها اگر بخواهند همین تابستان امباپه را به خدمت بگیرند، باید حدود ۲۰۰ میلیون یورو به پاری‌سن‌ژرمن بدهند. حتی سال آینده هم اگر بتوانند او را به‌عنوان بازیکن آزاد جذب کنند، خود بازیکن خواهان پاداش امضای قراردادی فوق‌العاده و دستمزدی وحشتناک خواهد بود. همه این موارد باعث شده است که امباپه به دردسری بزرگ برای پرز تبدیل شود، حتی اگر این روز‌ها سعی کند که خودش را بی‌توجه به وضعیت و آینده ستاره فرانسوی پی‌اس‌جی نشان بدهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->